Selasa, 27 Oktober 2009

Bangun dan Cakap!

Okay jom bercakap pasal politik. Oh lupa, kita semua pandang politik secara bertentangan antara satu sama lain. Aku pula tak pernah ikut gosip- gosip politik pondan.

So let's just skip that.

Okay jom cakap pasal falsafah diri. Oh lupa, ramai yang masih belum ada maruah diri jadi tak perlu pergi lebih jauh ke dalam falsafah.

Sekali lagi kita skip ok?

Okay jom cakap pasal siapa aku. Tak ada lebihnya aku dari kamu, walaupun aku jenis kuat mengkritik. Sebenarnya biasa- biasa saja. Cuma kalau tiada orang macam aku(boleh berdiri dan bercakap), semua idealism nakal(revolusi/ perubahan yang memudahkan) tak dikira di mana atau bagaimana, bakal berkurung dalam almari ketakutan.

Seperti almari ketakutan yang kamu beli.

Aku, beli almari di Ikea.

Selamat malam semua.

1 ulasan:

Unknown berkata...

IKEA.
teringat karipap kat sana.